onsdag 17 februari 2010

Rum för själen

Idag bjuder jag på ett inspirationskollage som går i vilans tecken. Märks kanske vad jag själv suckter efter just nu ;) Ett rum för själen genom lugna färger, vackra ting, dold förvaring, ett doftljus, din favoritkaffe, och en god bok.
X
Ro för själen... unna dig det. Stäng av tv:n eller datorn. Gå och lägg dig en halvtimma tidigare ikväll, tänd ett ljus och läs den där boken som ligger och väntar.
X
Nu ska jag iväg och föreläsa för 30 härliga damer här i Helsingborg. Ikväll blir ämnet Färg & Stilrådgivning. Men imorgon, då åker den goa boken fram :)D
X
Trevlig onsdagkväll på er!
Kram
Jannice
X
Kollage Simplicity

6 kommentarer:

S o F sa...

Inte så konstigt att det är till största delen så som det ser ut hos mig. I färgskalan alltså.

För mig är det lika med lugn och harmoni...

Varma hälsningar med förhoppningar om att din morgondag blir lugn o skön!

Lilla huset på prärien sa...

Ja precis så ska jag göra ikväll - lägga mig och läsa en bra bok! Jag älskar det :)

Kram Jenny

Åse - Interiörguiden sa...

Mmm, låter som en bra idé!

Geta sa...

Kul att läsa reportaget i Allt i hemmet. Gillar verkligen din blogg och försöker lära mig mer om feng shui. Nu står valet mellan en god bok och OS på tv :)
Kram.

House of Jammi - blogg och webshop sa...

En god bok låter som en toppmysig idé.

Jes/Vita villa vila sa...

Hej du rara, Underbart collage med vilande saker, både för kropp, själ och öga :)

Jag blir alltid så full av beundran över ditt engagemang för det du gör! Underbart! Keep up the good work tjejen!!

Kram Jes ♥♥

Related Posts with Thumbnails