söndag 26 april 2009

Förnya med färg

Att köpa en ny pläd och lägga i soffan, på sängen eller i favoritfåtöljen kan göra underverk för rummet. Eller varför inte köpa ett nytt överkast? På Indiska och Åhléns finns många fina att välja mellan just nu. Även Himla och Klippan har härliga.
X
Just nu vill jag gotta mig i våriga färger som skvallrar om den underbara sommmaren som snart är här. Att sätta lite färg på det annars vita sovrummet känns lockande.
X
Lika vackra som vårblommorna i rabatterna nu, piffar dessa mohairplädar upp vilken soffa som helst. Perfekt att ha runt axlarna när man tar en kopp kaffe ute i vårsolen efter jobbet.
X
Kram




6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Jannice!
Vilka härliga plädar! Visst vill man ha lite färgklickar bland det vita nu till våren/sommaren!
Själv är jag på jakt efter nått vackert i turkosgrönt:)

Ha en bra kommande vecka,
Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Jag håller med dig! Det finns så otroligt många vackra plädar. Skulle kunna ha hur många som helst. Fast jag har lite svårt att förvara dem förstås...

Klockan är inte mycket nu, har precis vaknat. Sitter just och undrar om det vackra vädret ska fortsätta hos oss idag. Det verkar så! Snart ska jag sätta på kaffe. Idag ska jag försöka fortsätta ute i trädgården när barnen är på dagis. Hoppas allt är bra med dig och du har haft en skön helg!

Kram Jenny

rosenskära sa...

Verkligen fina plädar, påminner lite om en tunnstickad mohairsjal jag brukar ha på vintern!

Det har blivit lite paus för mig i bloggandet, jag försöker njuta av varje ögonblick nu när vi har en så magisk tid!

Kram/Lena

Jenny sa...

Hej! Urhärliga plädar! Blir verkligen sugen på färg jag med :) Såg att kanonvädret fortsätter i skåne :) Hoppas du har en riktigt bra vecka min vän! KRAM

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Gnistrande snö sa...

Wow, vilka underbara bilder och härliga plädar du visar!
Längtar också efter lite färg nu så här på vårkanten.

Tack för dina gulliga kommentarer, jag blir så glad.

Ha en härlig fortsättning på veckan!

Stor kram till dig!

Lisa Marklund sa...

Mmm lite färgklickar nu är inte fel, har blivit barnsligt förtjust i rosa :-)
Kram Lisa

Related Posts with Thumbnails