söndag 31 maj 2009

Morsdag

Hoppar in här en snabbis för att säga G R A T T I S till alla härliga mammor på morsdag, speciellt till en såklart :) Idag blir det middag ute i mammas o pappas fantastiska trädgård. Det blir både till att fira morsdag, men också att mamma o pappa har varit gifta i 25 år idag. Jag ser med stolthet på deras äktenskaptenskap. Att stå vi varandras sida år efter år i med och motgång, respektera varandras åsikter, stötta varandras drömmar, att resa och upptäcka nya platser tillsammans, att ha roligt och att alltid vara (som min pappa säger) - de goeste vänner. Det är väl det äktenskapet handlar om. Grattis på er dag! Lite väl valda ord, i dessa bröllopstider :)
X
Självklart har det blivit paketinslagning inför morsdag, både till kund, nära och kära. De här fina papprena och snörerna hittade jag på åhléns i veckan.
X
X
d
Turkost, vitt, lime, rosa och kaxigt djurmönster gör mina paket fina just nu.
X
Soliga kramar

2 kommentarer:

Annika sa...

Visst är det härligt med långa, fina äktenskap! Mina föräldrar firade just 39-årig bröllopsdag! Själv har jag varit gift i 2 år, men varit sambo i 14 år! Kram Annika.

rosenskära sa...

Hej! Det blir dubbelt firande idag! Säkert är de inte ensamma, men jag tror det är lite ovanligt att pingsten sammanfaller med mors dag.

Nu ska jag strax sätta mig i trädgården och läsa ett magasin - lyx på min dag!

Kram/Lena

Related Posts with Thumbnails