lördag 12 december 2009

Champagneprovning

Nu ska vi iväg på Champagneprovning! Perfekt så här innan alla högtider. De här glasen från Spiegelau är bara såååå fantastiska!
X
De är noggrannt designade för att vinerna ska smaka så bra som möjligt och hamna "rätt" i munnen och på tungan. Jag vet, jag trodde ALDRIG det skulle vara någon skillnad, före jag var på glasprovning. Aldrig mer dricker jag vin ur vida glas kan jag säga!! Det bästa - de tål diskmaskin. Kanske något att önska sig i julklapp?
X
Trevlig lördagskväll!
Kram
Jannice

2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Å vilka ljuvliga glas - tack för julklappstipset :) Vad mysigt med champagneprovning också!!! Min favoritdryck. Jag älskar Pol Roger. (Mitt tips inför nyår).

Tack Jannice för dina alltid så glada & rara tillrop inne hos mig - det gör mig väldigt gald!

Som vanligt lämnar jag din sida med mycket gott mod - din blogg skapar beroende! Ett bra sådant!

Kramar Jes ♥

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Champagneprovning låter helt underbart!

Related Posts with Thumbnails