söndag 27 december 2009

Ny almanacka

Ja då var julen så gott som över för den här gången. Tänk så efterlängtad den är, och så fort den flyger förbi. Vi har haft en fantastisk helg hos mamma och pappa, med julmys precis som det ska vara (som när man var liten). Men jag hoppas ni alla har fått dela fina minnen, njutit av nära och käras sällskap, ätit och druckit gott. Nu blickar vi fram mot Nyår och 2010! Härligt!
X
Jag älskar att få börja skriva i min nya almanacka. Ja, jag vet att man kan använda mobilen, men det är mycket härligare att skriva för hand. Så idag, i ett kallt, snöigt Småland, sitter jag och skriver i min nya almanacka från Bookbinders. Jag undrar jag vad 2010 har att erbjuda. Spännande....
X
Kram och god fortsättning på er!
Jannice

9 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Det är en härlig känsla med ny kalender, jag är likadan! HOppas din helg varit bra!

Kram Sofie

A home far away sa...

Jag har också den almanackan, kan du tänka dig att Bokkbinders design finns här i Singapore:)
och jag skriver upp allt i den, inte i mobilen...

Kram Gunilla i Singapore

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Verkar som du haft en underbar jul!
Det e så skönt att bara bli ompysslad.

Jag e likadan, använder alltid almenacka. Jag e så slarvig med min mobil så den vågar jag ej lita på..

Vi får hoppas på att 2010 blir ett fantastiskt år!

Förresten är där några platser kvar på kursen i januari?

Fru C sa...

Kan bara hålla med, en ny kalender inger hopp. (Och vem vågar lita på minnet, inte jag iaf);)

Grodmamman sa...

Jag använder också vanlig almanacka och de senaste åren har jag beställt den från "Personlig almanacka.se". Längtar också efter att få börja använda den!:)
Kram

Jennyshemochharmoni sa...

God fortsättning kära vän! Härligt med ny almanacka, jag kan bara hålla med, nu vänder vi blad och får se vad nästa år har att erbjuda :) Sköt om dig i massor och må så gott! KRAM

Proforma sa...

Jag är dålig på att använda almanacka men har numera en anteckningsbok där jag fyller i det mesta, allt ifrån adresser till datum, blogg, lösenord osv.
God fortsättning!
Kram Irene

Casa Loda sa...

Ja visst är det härligt med en ny almanacka!
God fortsättning!
Annika

millandante sa...

Snygg!! Javisst är det härligt med helt oskrivna sidor...
Kram

Related Posts with Thumbnails