måndag 22 februari 2010

Boktips!


Jippi jag vann en bok hos Jennys Hem och Harmoni!! Författaren till boken är Rachel Achwells och anses vara "guru" inom inredningsstilen Shabby Chic. Så för dig som gillar stilen, ett hett boktips! Jag har faktiskt inte bläddrat i den här boken och jag som inredare bara älskar att samla på mig böcker som berör olika stilar och som kan inspirera mig till max när jag ska hjälpa kunder eller mig själv med för den delen :) Tack snälla Jenny!!! Och hörrni kika in på hennes underbara blogg som verkligen gör skäl för namnet. Den hittar du HÄR!

Kram
Jannice

7 kommentarer:

Irene sa...

Hej!
Värst vad Du har tur i bok-tävlingar ;-)

Välkommen in till mig och tävla om 2 böcker till! :-)

Ha en fin dag!

Kram Irene

Kristina - Kix Koll sa...

Det låter spnnande med nya grejer på bloggen. Börjar genast fundera på vad det kan vara... :)

Jennyshemochharmoni sa...

Goa du! Är så glad att det var du som vann! Stor KRAM!!

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten av den fina boken!
Kram

Anna Inreder sa...

Grattis vännen den vill jag ha!
Kram Anna

Huset på kullen sa...

Vilken tur du har. Grattis till boken!

/Linda

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Grattis till vinsten.
Ska faktiskt beställa lite bäcker här på nätet. Min lilla ellie e sjuk så det blir nog några dagar här hemma i lugnets tecken och då passar ju en bra bok bra!

Kram på dig

Related Posts with Thumbnails