torsdag 11 februari 2010

Låt färgen glida

Låt färgen glida i en svagt skiftande skala från väggar och snickerier till möbler, lampor och prydnadsföremål.
X
På mässan såg jag den här fantastiska inredningen från norska Brunstad som även finns i Sverige. Vilken färgsättning va? Smakfullt, elegant och med en pläd som jag bara ska ha. Precis rätt färg, och så var det ett urfint mönster på som inte syns här. Vad säger ni om lampan brevid? Den har inte bara en skön placering utan har fått ett....
X
Mer om det i ett senare inlägg :) Nu blir det morgonkaffe och snart besök hos en potentiell företagskund. Which me luck!
X
Kram
Jannice

6 kommentarer:

Lotta sa...

Åh, så fint!
Jag älskar dessa färger:)
Roligt att jag hittat din fina blogg;)) Hoppas du får en bra dag!

Jennyshemochharmoni sa...

Känns verkligen behagligt! Jag gissar att den kanske fått ett nytt hem? *fniss*
Håller alla mina tummar för dig idag! Stor KRAM!

Anna Inreder sa...

Vilka underbara färger och former!
Tänker på dig idag!
Kram Anna

StrandviksVillan sa...

Verkligen härliga färger helt i min smak också, särskilt den där nyansen av lila (vad ska man kalla den egentligen, ljung?)

Lycka till med mötet idag!
kram, Ann-Christine

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Härlig pudrig färg på väggen!

Lycka till å besöket!
Kommergaranterat gå toppen!

Kram Madde

Spirande grönt sa...

Vilsamt och vackert.

Good luck:)!

Rebcca
ps. Jättefin och inspirerande blogg, brukar kika in hos dig ofta!

Related Posts with Thumbnails