fredag 12 februari 2010

Väderleksrapport

Godmorgon på er! Imorse när jag körde maken var det 11 minus grader. Lägg av!! I Skååååne!?! Jag vet att det är många i landet som har det än kallare, men här nere!?! Nej, nu börjar jag bli uppriktigt trött på det här. Ge mig värme, ge mig färger, ger mig våååååår.
C
Bjuder er på en vårlik och härlig bild från Mateus som får pigga upp denna kyliga vintermorgon. Hoppas ni får en fin start på fredagen och glöm inte att dricka ditt morgonkaffe eller te i en vacker kopp. Det blir liksom lite godare då. Både för kropp och själ. Byt ut den där trista, naggade företagsmuggen som står framför dig på skrivbordet till något som ger dig njutning om dagarna :)
X
Kram
Jannice

4 kommentarer:

Överkalixtösen sa...

Ååååhhh, 11 minusgrader!!! Vad vi längtar efter 11 minusgrader här uppe i vid polcirkeln! Vår morgon bjöd på -29,4 grader, men vilken morgon sen... Solen tittar upp över bergskanten och färgar himlen gul...Härligt! ;-)
Trevlig helg önskar jag dig!

Fjasevas Huset sa...

Hei. Jeg måtte kjøpe allt i hemmet i går, og der var jo ditt flotte hjem avbildet:-)
Må da bare innom får å si at det var kjempe lekkert!
Ha en fin dag og riktig god helg.

Mirjam

Josefine sa...

Vilken härlig bild som piggar upp i kyliga Skåne. Läste nyss att det väntas komma in ett nytt snöoväder över södra skåne. Neeeeej!

Ha en skön helg!

Kram Josefine- at home

Kristina - Kix Koll sa...

Jag håller med, när ska kylan försvinna? Vi blev så less på det i torsdags att vi bokade en resa i mitten av mars - måste få värme och sol. Det blir nog lagom att komma tillbaks till vår när vi kommer hem igen hoppas jag!

Jag började skriva en annan hälsning men det blir så långt så jag skickar ett mail istället :).

Related Posts with Thumbnails