måndag 8 februari 2010

Design Week...

....och Möbelmässan, here I come! Packar det sista innan det bär iväg till Stockholm nu på förmiddagen. Ska blir roligt att få åka upp och inspireras ännu en gång. Den här mässan är verkligen branschfolkets guldklimp. Hela veckan är det roliga tillställningar, mingelkvällar och annat skoj att ta del av. Jag, Susann och Sofie ska åka upp tillsammans och ikväll ska vi både på RUM/Sturekompaniet och Elle Interiörs Design pris. Ska bli superkul!
X
Vi börjar väl veckan med ett av inköpen jag gjorde i torsdags. En svart lampskärm från Ilva. Jag blev så himla nöjd! Det har varit för mesigt och mjölkigt i den hörnan och nu hämtade jag hem andra delen i rummet i och med denna skärm. Både maken och jag blev ruskigt nöjda och det känns Day över stilen. Och det tycker vi om ;)
X
Önskar er en fin start på veckan! Vi får se om det blir lika mycket mobilbloggning den här gången. Det var fullt upp sist, så denna gång ska jag försöka njuta lite mer av mässan ;)
X
Tjingeling!
Jannice

6 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!!
Ohhh vad du får fara på roligheter !! Toppen !!!
Vet du..det skulle vara guld värt om du kunde kolla på min blogg idag..och rösta på ett bokomslag till vår bok..du är ju så duktig på allt sånt !!!
Kraaam Anette

Anna Inreder sa...

Ha det underbart alla tre, tänk lite på mig!
Hoppas ni får det underbart!
Kram Anna
Skärmen blev super!

Malin sa...

Åååh, så fint!! Vad heter färgen ni har på väggen? Lampfoten var är den ifrån? Jag blir jätteinspirerad av din inredning, Tack så mycket för en inspirerande blogg :)
Hälsn. Malin

Kim Lee sa...

Den där svarta skärmen passade ju hur bra som helst där. Och lampfoten är helt underbar!

Malin sa...

Väldigt mycket Day. Finfint - liksom skålen du fyndade.

Hoppas att ni har det lajbans i Stockholm.

EN INREDOHOLIC sa...

Tack Malin!

Lampfoten är villa collection och jag har köpt den på Design Collction i Lund. Färgen i vardagsrummet ska jag ta reda på och göra ett inlägg om det.

Kram
Jannice

Related Posts with Thumbnails