tisdag 2 februari 2010

Helsingborgs Dagblad

Godmorgon på er! Här är har jag varit uppe ett tag. Helsingborgs Dagblad ringde för någon vecka sedan och ville göra ett reportage om mig och om Feng Shui. Roligt :) Man brukar ju aldrig kunna bli profet i sin hemstad säg det, men jag tänkte ändra på det... ;)
X
De här svarta- och vitprickiga servetterna köpte jag på Rusta för ett tag sedan. Såg att det även finns liknande på Åhléns. De grå tallrikarna är Höganäs, och den vita keramik kronan är Monica Johanssons verk.
X
Nu ska jag koka lite kaffe och baka (läs: tina Findus) kanelbullar, hehe!! Häng kvar här på bloggen idag, för det kommer en fin fin tävling värde 600:-
XC
Kram så länge!
Jannice

5 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Å vad spännande! Stort lycka till idag då :) Nyper mig en bulle på vägen hem ;) KRAM!
PS. Idag ska jag köpa tidning, hiihhihi:) :) :)DS.

Anna Inreder sa...

Lycka till!
Kram Anna
Ringer i kväll!

Lilla huset på prärien sa...

Hej Jannice!

Vad roligt med HD. Det ska bli kul att läsa det reportaget när det nu kommer ut. Stort grattis.

Själv sitter jag hemma och jobbar idag och det är så skönt så skönt. Ta hand om dig!

Kram Jenny

Malin sa...

Kul! Kul med lite välförtjänt uppmärksamhet. Profeta på du. :-)

Den där bilden ser verkligen inbjudande ut. :-)

Jennyshemochharmoni sa...

Hej Rara du!Stort GRATTIS! Vilket underbart reportage! Så otroligt fint ni har det. I love :) KRAAM!

Related Posts with Thumbnails