måndag 3 augusti 2009

Elefanter

Ny vecka igen! Vi är tillbaka från Stockholm, maken har börjat arbeta efter 5 veckor semester och jag sitter just här och går igenom mejl och annat fix. Idag blir det att ta igen lite jobb, efter underbara dagar i huvudstaden.
X
Allt blev besökt som var tänkt. Även om jag blev lite besviken på Liljevalchs utställningen (IKEA). Där hade jag förväntat mig mer. Som vanligt tog vi en runda förbi Svenskt tenn. Denna underbara butik, med tyger och mönster i oändlighet. Classy och hållbart! I like!
X
Denna kub är en perfekt present eller köptips till er som gillar elefantmönstret. Mina notisar är väl använda här på skrivbordet, och samtidigt en fröjd för ögat.
X
Nu blir det en kopp the. Känner mig krasslig i halsen. Ingen förkylning nu för bövelen!!
X
Önskar er en fin start på veckan!
X
Kram





13 kommentarer:

millandante sa...

En så fin detalj!
Jag blir städsugen när jag ser ditt rena skrivbord... ser ut som en trivsam plats att arbeta på! (ja det märks väl vad du arbetar med!)
Kram

Grodmamman sa...

Finast blockkub jag sett!:)
Här ser mina bänkar i tvättstugan lika rena ut som ditt skrivbord och det är en fröjd att gå in där!
Hoppas att ditt the håller förkylningen borta!
Kram

Lilla huset på prärien sa...

Åh vad fin! Jag som älskar elefanter. Vart ligger den där affären?

Här lyssnas det på MADONNA för fulla muggar. Sörjer lite eftersom jag mest troligt kommer att missa den konserten. Fast U2 missade jag inte! Sååå bra var de :)

"Lånade" förresten ditt lilla fina ordspråk och har på kanten av bloggen - gillar den så!

Kram Jenny

Anna-Malin sa...

Kul att du hittade till mig! Jag har "smygläst" din blogg en tid och ditt hem går ju inte heller av för hackor :)))) (Lägger till dig också om det går bra)

Kram A-M

Anna-Malin sa...

Absolut! Jag "feng-shuiar" också, men inte alls på din nivå, bara tagit kurser för mitt eget intresse :)))

Kram

Sara sa...

Oj vad du hunnit blogga sedan sist jag var inne. Alltid kul att läsa här. Ditt skrivbords ordning påminner mig om det jag har på jobbet, men tyvärr inte här hemma. Hmmm... Får nog ta tag i det snart. Kram Sara

Fröken Fräken sa...

Det sitter aldrig fel med en tur till Sthlm! Ser fram emot när jag åker dit två gånger i september med jobbet - för lite shopping måste man ju hinna med då också..

kardemumma sa...

Fina elefanter! Jag skulle vilja ha dom som skor/dockstatofflor för det har jag sett och dom var sååå snygga! Tyget i sig är inte heller helt fel....
Snyggt inlägg men det har du varje gång!
Kramar C

Lisa Marklund sa...

:-) vi har ju likadan skrivbordslampa såg jag,fiina :-). Åhh jag hoppas också på en Stockholmstur i slutet av augusti, planerna var Formex mässan och en lägenhet man kan låna via mitt "vanliga" jobb på Kungsholmen...men en annan tjej "stal" den (vann den i utlottningen just den helgen) men...kanske kanske ska de inte åka, jag håller tummarna
Kramen till dig och elefantkuben var urläcker - Lisa

Unknown sa...

Så välorganiserat ditt skrivbord såg ut.. här är det för tillfället kreativt kaos som jag kallar det. Helt belamrat med andra ord ;)
Häftigt med elefanter. Det gillar jag.
Kram Maria

Gottegrisen sa...

Önskar att jag hunnit komma till Stockholm och inspektera IKEA-utställningen innan den slutar, men det blir inte så. Hmmm... Jag kan du börja med att pallra mig iväg till IKEA-muséet som bara ligger några hundra meter bort!!!

//Linda

marita blücher sa...

Hej Jannice,
Tittar bara in för att säga hej och önska dig en skön vecka. Vilken underbar blockkub - skulle sitta som en smäck på mitt arbetsbord.
Kram/Marita

Blogg by Maliin Stoor sa...

Välkommen hem, krya på dig!

Snyggt elefant papper...

Maliin

Related Posts with Thumbnails