onsdag 19 augusti 2009

Ny klädsel till hösten

Det kanske inte är bara du som behöver ny klädsel till hösten? Varför inte något nytt till din Ikea soffa? Kikade in på Bemz hemsida nyss och såg att de har massor med härliga tyger och ny inspiration till hösten.
X
Själv skulle jag så gärna vilja klä om fåtöljen på mitt kontor då den nu för tiden är allt annat än vit. Men tyvärr gör de inte klädsel till denna modell. Hmmm... Får väl ta och testa en Vanish omgång, innan jag gör något vidare :)
X
Min bror med fru, byter klädsel titt som tätt på sin Karlanda soffa. Just nu är den ljust turkos. Antar att det bruna kommer fram nu till hösten. En relativt enkel handling som gör stor förändring.
X
Kram



3 kommentarer:

rosenskära sa...

Hej raring! Vore kanonkul att få nöjet att träffa dig igen! Men - loppisen är bara på lördagen så du inte missförstår, på söndagen tänker jag sno hela kassan och gå på Sofiero själv (eller med ett antal bloggvänner om någon vågar!).
Loppis 10-18 på lördag alltså, har redan börjat prismärka - ordning och reda!

Kram
Lena

Hemma hos Razzel sa...

Faktiskt så var Bemz en starkt bidragande orsak till att jag valde att köpa soffa från Ikea nu i vår! De har ju ett underbart urval av tyger och beställningarna funkar jättebra (öven om leveranstiderna är lite långa på sommaren)

In my house sa...

Tack snälla för dina söta å goa ord, va glá jag blir!!!! ha de så gottit kram josse

Related Posts with Thumbnails