måndag 24 augusti 2009

Erbjudande till MINA bloggläsare!!

Jag har fått möjligheten genom 7billion att erbjuda mina bloggläsare att få vara med vid filminspelning av Comedy Fight Club. Några av Sveriges bästa komiker tävlar i ett helt nytt humorkoncept som kommer att sändas i TV3.
X
Comedy Fight Club är en ny humorsatsning där etablerade standup-stjärnor utmanas av nya uppstickare i en tävling där du agerar domare. I varje show möts fyra komiker i ett antal ronder. Det kommer att bjudas på utmaningar som t.ex. "The Edge” där komikerna får i uppgift att vara så råa och politiskt inkorrekta som möjligt och ändå få publiken med sig.
X
Ni som läser min blogg får inte bara möjligheten att närvara vid inspelningen, utan får gå för endast 80 sek istället för 180 sek. Först till kvarn gäller! För att ni ska kunna köpa biljetten, gör följande:
XXXX
1. Klicka HÄR
2. Välj tisdagen den 25 augusti eller tisdagen den 1:a september.
3. Ange koden "bloggkompis" med små bokstäver i lösenord/kodfältet
X
Tyvärr kan jag själv inte närvara, hade varit jätteroligt att få träffa mina besökare. Hoppas dock det blir fler tillfällen. Till er som väljer att gå, önskar jag en trevlig kväll med mycket skratt!
X
Kram

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails