söndag 4 oktober 2009

Höst trädgård

Jag måste bara få dela med mig!!! Var ute och promenerade och tog denna underbara bild hos en granne. Känns som värsta sommarbilden, och det är oktober!!! Vilken fantastiskt vacker och ombonad trädgård. Tänk och få sitta här och njuta av en kopp kaffe i höstsolen?
X
Här hemma packas det för fullt. Mycket som ska med till Stockholm den här gången.
X
Några av er kommer jag får träffa IRL, så kul det ska bli! Ikväll börjar jag med en privat tillställning där jag föreläser om "Feng Shui i hemmet".
X
Kram


5 kommentarer:

Marits vita skrin sa...

Vilken vacker bild, vilken trädgård....

Den grannen skulle jag gå förbi ofta ;)

Kram kram
Marit

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilken underbar bild Jannice! Vilket ställe!! Är det hon den där som bor nästan mitt över dig eller? Jag tycker mig komma ihåg att du hade en granne med en fantastisk trädgård.

Och oj vad det åkes till Stockholm nuförtiden! Roligt för dig, jag antar att det rör sig om en massa jobb.

Lycka till! Kram Jenny

Lisa Marklund sa...

Vilken helt underbar trädgård :-). Önskar dig en härlig Stockholmstur.
Kram Lisa

VITA NYANSER sa...

Vilken fin trädgård! Åh, jag skulle så gärna vilja vara med på den föreläsningen, hm, måste försöka få tag på något sånt här omkring.

Jag gick Styling-kurs på Folkuniversitetet i Stockholm, hon som hade den hade oxå sin specialitet i Feng Shui. Hennes företag skulle heta lilla vind, hon gav en del tips kring Feng Shui.

Det är utlottning hos mig.
Kram L-L

Proforma - Irene sa...

Den ser helt fantastisk ut! Där hade jag gärna gått runt och tittat... och gärna en kopp kaffe med!
Kram

Related Posts with Thumbnails