torsdag 29 oktober 2009

På plats

Godmorgon! Idag är jag uppe tidigt. Ska till Ulricehamn och presentera mitt förslag som jag arbetat ihop till en Ica Kvantum butik där. Gamla kunskaper möter nya! Vi får hoppas de blir nöjda. Jag är det iaf :)
X
Självklart var det gjutjärnsljusstakarna ni såg i bakgrunden i tisdagens inlägg. Här är de nu på plats. Är supernöjd. Det "värsta" är ju att fina saker som man är så nöjd att man hittat, passar liksom överallt. Nu får de iaf vara i fönstret. Lite klumpiga och flytta fram och tillbaka på matsalsbordet. Men fantastiska att tända i vardagsrumsfönstret nu i höstmörkret.
X
Kram

7 kommentarer:

Lena A sa...

Vad kul att du ska till Ulricehamn.
Denna butik handlar jag i ibland och jag ser med spänning framemot vad du ska åstadkomma där. Lycka till.Hälsn Lena A.

Inspirera Mera sa...

Vad spännande. Lycka till!
Kram Sandra

Jennyshemochharmoni sa...

Helt fantastiska ljusstakar! I love! Stort lycka till idag nu :) KRAM

Lisa Marklund sa...

Lycka till idag, de kommer säkert att bli helnöjda :-)
Kram Lisa

Anna Inreder sa...

Super fina, de är inte riktigt lika dina och mina!
Lycka till!
Kram Anna

kardemumma sa...

Härlig bild du visar! Vad skoj att arbeta med nya projekt!
Ha en skön allhegona helg!
Kram C

Petra - Designfragment sa...

Ulricehamn är min älskade hemstad. Hoppas att allt gick bra!

Related Posts with Thumbnails