lördag 17 oktober 2009

Vårtrender 2010

Mässan var härlig och visst fick vi med oss lite godsaker hem!
X
Nu har jag fått långväga besök, närmare bestämt Blekinge. Ja det är ju långt för att få en färg- och stilkonsultation :) Men jag är så glad för det, ska bli superkul att får göra en kund riktigt lördagsfin! Hon och maken har passat på att boka in sig på hotell här i stan och äta ute på restaurang. Kul! Passar på att önska er en trevlig lördagskväll. För efter mitt kundbesök här, blir det god mat och gott vin som gäller!
X
Nu när hösten precis anlänt kommer vårtrenderna oss tillmötes. Vad gäller 2010? Ja på den här bilden känns det som 60-tal möter skurtant? Vacker färgskala! Men om du vill se längre ut, är bild 2 och 3 ingen klädsel attt rekommendera. Massor med horisontella linjer som "kortar av".
X
Tjingeling
X

3 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Vad roligt att åka på den där mässan! Hade jag gärna också gjort. Själv ska jag försöka pallra mig upp till Bomässan som är i Helsingborg imorgon. Hoppas där finns någonting kul :)

Kudden frågade du om! Ja den där har jag ju köpt via en kompis så jag vet inte riktigt vart man skulle kunna få tag på den. Men jag vet att Butiken i Höganäs har Olsson & Jensens saker - kolla där!

Kram Jenny

Fru C sa...

Va, får man redan börja drömma om modet som kommer våren 2010, härligt...Du har alltid så härliga bilder på bloggen jag kikar in varje dag. Ska till Stockholm på höstlovet så har du några tips på bra shopping tas dessa tacksamt emot ;)

nea i det gula huset sa...

Hej hej!
Våren 2010! Jag har precis släppt sommaren! Ha ha..!
Men tidig vår 2010 tänkte jag boka in en färg och stil hos dig för det är det som står på önskelistan till jul och födelsedag!
Så då får du mer långväga besök!:)

Hoppas kvällen blir mysig!
Kram Nea

Related Posts with Thumbnails