måndag 25 januari 2010

Award

X
Det är några söta bloggisar som gett mig en Award för min (enligt deras tycke) fina och kreativa blogg. Tack Gracilis och Kajsa Fotballfruen. Jag brukar inte svara på dessa, men idag ska jag göra ett undantag. Kanske vill ni veta 7 saker om mig, som ni inte visste? Om du inte är intresserad kan du ju sluta läsa här ;) Annars.... här kommer 7 saker som du kanske inte visste om damen bakom bloggen Simplicity:

  1. Jag hatar alla former av småkryp, och måste alltid titta under täcket innan jag lägger mig om jag bor på hotell.
  2. Jag har en tatuering; Thai Chi (slarvigt kallat Yin/Yang) på höger arm.
  3. Jag har varit med i Fröken Sverige och Sveriges Lucia :)
  4. Japp, jag erkänner, om jag fick välja ett yrke här och nu, skulle jag vilja vara en rockstar, typ Nina Persson. Jag älskar musik och spelar lite gitarr!
  5. Jag tycker det är mysigt när det åskar.
  6. Jag är inte så road av att prata i telefon, så jag mejlar eller sms:ar hellre.
  7. Jag avger ett gnälligt, barnsligt läte åt maken vartenda gång jag får hem en pensionslapp, skattebrev eller något annat byråkratiskt (ja maken är snäll och tar hand om det).

5 kommentarer:

Lisa Marklund sa...

En tatuering,det trodde jag inte. Är du också en sån som inte gillar att prata i telefon, tack gode gud för mail och sms :-)
Porslinet i förra inlägget...så läckert..
Ha en fin dag idag - kram Lisa

Anonym sa...

Haha du är för härlig! I'm a rockstar, I know my rockmoves.... Na-na-na.... Kram christin

Dahlarna sa...

Vad kul att få veta lite mer om dig! Tänka sig - en fotomodellande rockstar med tatuering :-). Jag tycker att det är jättekul att vi har träffats genom bloggandet. Hoppas att vi snart ses igen. Har ett fint foto på dig från minglet. Mailar det till dig! KRAMAR!

Veronica sa...

Grattis till din fina award!!
Jag hoppas du uppskattar den för du är verkligen värd den!

Med förhoppningar om en bra vecka!

Mvh Veronica

Emelie Wååg sa...

Det var värst, Fröken Sverige! Det var inte dåligt det inte :) Hoppas allt är bra med dig, tack för senast! Kram Emelie

Related Posts with Thumbnails