lördag 23 januari 2010

Lena Bergström

Vad härligt det är med människor som brinner för sitt jobb, som sprudlar av glädje och som sprider god energi runt omkring sig. Lena Bergström är en sådan person. Jag fick möjligheten att stå och prata med henne en längre stund på gårdagens mingelkväll på Designgalleriet. Här bad jag henne posera med sin vackra "rockiga" kristall ljusstake. Rockigt som för övrigt kommer stort!! Lena har även koll på att svart och blått är urläckert att blanda när det gäller kläder, som ni kan se på bilden :)

Kika in på hennes hemsida HÄR och inspireras av hennes fantastiska saker. För er som inte vet arbetar Lena för Orrefors och Pastillo har alltid varit en favorit för mig. Formspråket och de dämpade färgtonerna är precis i min smak. Vackert, och perfekt att använda i hemmet för att sätta till lite färg.
X
Ni kanske såg Lena i förrgår på tv:n när hon talade om den fantastiska chica handväskan i kristall som hon gjort till Kronprincessans bröllop. I den storleken man kunde se i bröllopsdukningen på mässan, finns det en begränsad upplaga på 100 stycken. En kristallväska kostar 6 000 kr. Bara att slå på stort tjejer, eller killar med för den delen.
X
Kram Jannice

4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul att man är lite trendig då!:) Jag blandar ofta svart och blått.
Kram

Linda p sa...

Lena designar också urfina kuddar för Designers Eye!

Snygg väska den där... Hoppas du haft det riktigt bra! kram

DAHLARNA sa...

Åh vilken fin bild & fint inlägg du har gjort om Lena Bergström. Hon var verkligen en härlig kvinna & ljusstaken hon håller i är gudomligt fin! KRAMAR!

StinaTooMuchInspiration sa...

Vilken fin bild du fick på Lena! Ja, jag instämmer, vilken härlig tjej!

Related Posts with Thumbnails