torsdag 7 januari 2010

Möbelriksdag i Lammhult

Idag känner jag mig som Madicken, som ligger hemma sjuk och vill åka på utflykt! Jag var nämligen bjuden till Möbelriksdagen i Lammhult som går av stapeln idag. Biljetterna hade Trendgruppen fixat, allt var kirrat och klart.
X
200 personer från designföretag, producenter, politiker och instutioner träffas för att nätverka och lyssna på massa intressanta föredrag. Snyft!
X
Nu blir det till och åka till sjukan istället. Jaja, vad är en bal på slottet... Er vill jag iaf bjuda på de här fantastiskt vackra bilderna. Hade sparat dem under min "bästemapp" utan att skriva vart det kommer ifrån, så jag vet inte. Sorry.
X
Iaf vilken färgsättning, vilka möbler. Tygerna som är blandade; rufft, siden, sammet. Och så den klädda väggen, såååå snygg! På spisen hade jag nog haft något som gav kontrast till allt det vita och som hämtade hem sängen på motstående sida. Annars underbart vackert. I det sovrummet hade man nog sussat som en sessa.

X
Kram
Jannice

10 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vad tråkigt att du inte kunde åka :-(

Krya på dig nu..

Kram Mia

Brunkullan sa...

Så typiskt att bli sjuk när nått kul är på gång! Så är det ofta för mig också.....senast nu i höst, när vi fick svininfluensan dagen innan jag och Jonte skulle flugit till Stockholm för att se "walking with dinosaurs"..:(

Krya på dig nu!
Kram Suanne

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Har du blivit krasslig, va tråkigt nu när möbelriksdagen är. Hade gärna varit där också, men man kan ju inte få allt i livet. Väldigt fina bilder, gillar lättheten och elegansen. / H

Nettan sa...

Åh så trist, förstår din Madickenkänsla. Ibland är det dock viktigt att priotitera sin egen hälsa. Hoppas du kryar på dig snabbt.

Hälsningar
Nettan

Fru C sa...

Ja, krya på dej. Madicken tar ju igen den förlorade utflykten, det får du oxå göra....Livet är fyllt av tillfällen.....

Anna Inreder sa...

Tänker på dig.
Hör av dig så att jag kan komma upp och pyssla om dig!
Kram Anna

S o F sa...

Först bilderna: När du säger det där om att ha något över spisen, så känns det helt rätt. Din blick för balans och harmoni är väldigt säker!!

Sedan: Hoppas jag att sjukan-besöket inte är pga nåt riktigt allvarligt utan att allt snart är som det ska va´ igen! = Krya på dig!

Varma kramar!

Maria sa...

Låter kul!
Gillar inlägget under, turkost! Snyggt mot allt det vita!

Missa inte tävlingen inne hos mig!!!

Sara/Little Miss Fix It sa...

Pilutta... fy vad trist att du blev sjuk! Jag hade också gärna åkt dit men idag var det bara att snällt pallra mig iväg till jobbet som jag inte bemödat en tanke de senaste två veckorna (nåväl, en sanning med modifikation), semesterdagarna är liksom slut nu... Hoppas att du snart mår bättre! Kramar

StinaTooMuchInspiration sa...

Vad tråkigt, jag kunde inte åka själv och tittade just in för att se om du rapporterat... Hoppas du mår bättre, ta hand om dig!
/Stina.

Related Posts with Thumbnails