onsdag 13 januari 2010

Baronessa

Tillsammans med textilföretaget Mairo har Lisa Bengtsson tagit fram en drömlik, färgsprakande mönsterkombination. Tyget Baronessa förflyttar sig bortom tiden och skapar en härlig känsla av slottsmiljö.
C
Baronessa finns i två färgställningar och kommer som löpare, olika kuddar, lampskärm och brickor. Tyget är i lin, men finns även i möbeltyg, canvas.
X
År 2008 blev Lisa Bengtsson "Årets Stjärnskott" i Elle interiör. Personligen bara älskar jag hennes saker. Och en av mina favoriter är hennes tallrikar. De hittar du här.
XX
Tygerna lanseras på Formexmässan, och bilderna är pressbilder från Lisa Bengtsson.
X
Kram
Jannice

4 kommentarer:

Bitte sa...

Jag håller med om att mönstret var läckert, det är nästan som att ögat letar sig vidare djupare in i mönstret (ungefär som på bilder som "gömmer" andra bilder, eller som man kan se på olika sätt).

Vilket underbart hus ni har! Wow, säger jag bara :-).

Kramis
Beatrice

Tulipa sa...

Mairo är en favorit. Detta var ett läckert mönster...måste titta lite mer..*ler*..

Mariette

Rikke sa...

WOW.....så utrolig kult!!!!
Løves it:)
Takk for at du deler:)

Caroline sa...

Hej jag googlade på Carolina Gynnings parfym o fann din bild! har lånat den o länkat till din sida! Säg till om det inte är okej, eller om det är okej haha :) tack! Mvh Caroline

Related Posts with Thumbnails