onsdag 27 januari 2010

En favorit på Formex

På Formex mässan kan det bli en hel del intryck och i många montrar ser man inte "skogen för alla träden". Men en de vackraste enligt mig var den här! Anuzza heter företaget.
D
Visst är det fint?! Kinesiskt, rufft, dämpat färgval, runt möter fyrkantigt, högt möter lågt. Det är det här jag menar med att ha en fokuspunkt i ett rum. Titta på den överdådiga vasen på bänken. Urfint! En sådan här bänk hade jag haft här hemma om det funnits plats. En vas, en pläd och lite böcker... Hur vackert som helst!
X
Kram
Jannice

7 kommentarer:

Lotta Sultan sa...

vackert var ordet!

B-M sa...

Jag fastnade också för den montern på mässan... så himla fint!! Kan tyvärr inte hjälpa dig med namnet för jag kommer inte heller ihåg...
Kram / B-M

Zarah sa...

Det ser ut som Bazaar... Kan det vara så, tro?

http://www.baazar.se/shop/index.php

Jättemysig butik, isf!

Zun sa...

Ser väldigt mycket ut som Bazaar i mina ögon också. Jag fullkomligt älskar de kinesiska bröllopsskåpen och hade jag 10.000 kr över skulle jag inte tveka på ett rött sådant i vardagsrummet. Drömma går ju ;-)

Kram Zun

Unknown sa...

Underbara möbler. Unika möbler i Göteborg har många fina sådana här skåp. Och väldigt bra priser tycker jag.
http://unikamobler.se/

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Det var inte Olsen & Jensen?

Jeanette

Mary´s House sa...

Hej, och av en slump kom jag in på din blogg... härlig!! Dena monter var Anuzza, jag har köpt från henne ett par gånger och jag håller helt enkelt med... det är så vackert. I år fick det bli lite antika unika tyger från henne och inte så mycket möbler. Se www.anuzza.com

Related Posts with Thumbnails