fredag 29 januari 2010

Nu är vi med i Allt i hemmet!

Jaaaa äntligen är den ute!! "Allt i Hemmet" nr 3. Till prenumeranterna kom den igår, och finns väl i butik i början på nästa vecka. Det blev till och med en bild på framsidan - På mig och Bosse :) Så Bosse kan numera titulera sig fotomodell. Vad roligt att se det färdigt och klart i tidningen. 1 års väntan har det varit, så det var efterlängtat. Kul!
X
Tusen tack alla ni som mejlat och kommenterat så fina saker om reportaget. Ni är för gulliga! Vad säger ni?? Tycker ni det är skillnad på uppfattningen om vårt boende i tidningen kontra på bloggen? Det är alltid roligt det där hur saker och ting uppfattas i en blogg gentemot i en tidning?
X
Gårdagen var supermysig och det är alltid lika inspirerande att få hålla föreläsningar. Jag, ska fundera på om jag inte kan samarbeta med någon butik, eller hitta en lokal i Göteborg och Stockholm för att hålla kurskvällar även där, eftersom det efterfrågats.
X
Nu ska jag leta möbler och lampor till en kund.
X
Tjingeling så länge!
S
Kram
Jannice

38 kommentarer:

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Verkligen kul! då skall jag inhandla tidningen direkt den kommer ut. Ser ut att vara jättefina bilder. Ha nu en fantastisk helg! kram / H

kjersti sa...

Fantastiske bilder av et fantastisk hjem:) Og så vakker du er også:)
Elsker inngangspartiet deres...
Gratulerer så mye med reportasje, og forside!!!

God helg:)

Klem Kjersti

Irene sa...

Hej!
Du hade lämnat kommentar hos mig som nog var tänkt till någon annan ;-) för jag hade inte läst reportaget då - men NU har jag det :-)
12 jättefina sidor!!! Grattis!

Och visst känner man igen sig... men nu fick man en helhetsbild av huset och planlösningen - det är alltid intressant!
Blev lite förvånad när det stod att Ni bara använde två våningar?
Eller hade Ni kanske inte inrett vindsvåningen då?

Kram från mig!

Matilda sa...

Vilket vacker hem! Kul att få se. Kanske kurskvällar hos Classic Living?

Må så gott och trevlig helg!

Rosor och ruiner sa...

Fick tidningen först idag (snökaos i går, ingen post) och det var så kul att läsa om dig och ditt hem! Nu fick man en liten bättre uppfattnig om hur rummen är, tack vare ritningen, men annars stämmer det väl med bloggen tycker jag! De andra två våningsplanen, skall ni inreda dem med?

::fina:: sa...

Vad roligt det ska bli att se och läsa! Fick en prenumeration på tidningen i julklapp men den kom inte till mig igår. Förhoppningsvis kommer den idag då! Trevlig helg!
~Josefine

EN INREDOHOLIC sa...

Vet inte varför de blivit en missuppfattning men vi har inrett alla 4 plan :)

tvättstuga i källaren
vrum och kök 1 plan
sovrum ateljé och toalett och hall på 2 översta våningen gästrum och takterass

Kram på er!
Jannice

IsJa sa...

Jag har gått och väntat på att tidningen skulle dimpa ned hos mig och det gjorde den ju i går. Vilket långt och härligt reportage från ert hem. Gud vad charmigt att bo i ett gammalt sädesmagasin. Jag förstår att ni trivs!
Måste erkänna att jag upplever ditt hem annorlunda än det som visas i tidningen, men det kanske har att göra med hur det ser ut hemma hos dig nu jämfört med när reportaget gjordes?
Önskar dig en trevlig helg.

Varm hälsning
Isabell

Anna-Malin sa...

å så fint det ser ut jannice!!
den tidningen ska inhandlas när den kommer ut! kul!!

ha en fin helg!

kram!!

Anonym sa...

Oj vad kul ska köpa tidningen när den kommer ut i butik.

Kram annica

Husprojekt Drömhus sa...

Gratis, vad kul!! Ser verkligen fram emot att köpa tidningen när den kommer! jättefina bilder! trevlig helg!

Mejrams! sa...

Det ser så fint ut hos dig och bilden på dig och Bosse är urtjusig. Måste se mer av ditt hem så tidningen köps så fort den kommer ut. Ha en skön helg!/Kram Merja

Malin sa...

Misstänker att ert hem är lika fint i tidning som på blogg. :-) Den ska inhandlas.

Trevlig helg!

Kristina - Kix Koll sa...

Så fint1 Så fint! Så fint! Helt underbara harmoniska färger. I din soffa skulle jag kunna sitta i timmar å dricka te och njuta av ditt vackra hem. Trevlig helg! :)

Inspirera Mera sa...

Vilka underbara bilder!
Kram Sandra

Anna sa...

Hej! Åh vad kul, då måste jag kika på det!

Har du några förslag på hur man kan dekorera i fönstren? Jag tycker jag flyttar runt och runt men får aldrig till det!!

Gärna inspiration (från ditt hem?) och tips! Tack på förhand!

Hälsningar Anna

S o F sa...

Grattis - reportagebilderna ser lika fina ut som det brukar vara hos dig. Kul med exteriörfotot också...å så Bosse förstås, godingen.

Ha det gott och Trevlig Helg Jannice!

Limetwig sa...

Fick tidningen igår... hann egentligen inte läsa den men när jag såg dig där på förstasidan så blev jag ju så nyfiken så barnen fick vänta på sin midda, för jag skulle ju läsa om dig...:) Det var jätte kul att läsa lite mer om ert fina hus. Det är så "rent", sån ordning och så elegant på nått sätt!
Ha en skön helg! Åse

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
ser fram emot att köpa tidningen! Skall bli kul att kika in i ditt vackra hem..

Håller tummarna för att du hittar en lösning på att hålla föreläsningar i Stockholm. Du kan notera mig som prelbokad!

Hälsningar Monica

Dicksonska våningen sa...

Jättefint reportage i tidningen! Fick den igår och har kikat länge på bilderna. Huset ser charmigt ut.

Trevlig helg!

Kram Annika

Blomgrens sa...

&/"&€(=&/)= Den har ju inte kommit i butik än. Jag rusade till butiken för inhandla denna tidning. Sätter mig ner med en kopp kaffe och upptäcker att det är samma nummer som jag redan har ;-) Men jag är säker på att det var ett fantastiskt reportage och du är vacker som en dag. Jag får helt enkelt ge mig till tåls till tisdag.
Kram Eva

Överkalixtösen sa...

Jaaa, jag fick tidningen i brevlådan i går och kan bara säga Grattis till ett kanonfint reportage! Jag bläddrar och riktigt njuter! Trevlig helg!

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vad kul att läsa o se bilder från ert hem i AiH!! :)
Såå läckert hus ni har!

Ha en fantastisk helg!

Kram jeanette

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad skoj! Måste köpa tidningen och kolla in repotaget. Grattis!!!
Kram/ Anna

Emelie sa...

Ja, du damp ner i min brevlåda igår*ler*.

Ett härligt reportage från ditt fina hem. Så enkelt, samkfullt och toner i skön harmoni...

Trevlig Helg!
Emelie

Lillsnörpa sa...

Ert hem är verkligen FANTASTISKT! Jag blir så MÅLARSUGEN när jag ser ert hem! Denna ljusa underbara stil. /Lillsnörpa

Proforma sa...

Vad kul! Bilderna i bloggen är så fina och de kan knappast vara sämre i tidningen! Måste köpa den!
Trevlig helg!
Kram Irene

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Tack för ett fantastiskt inspirerande och härligt praktiskt föredrag igår! Nu blir det till att ila ut och köpa Allt i hemmet och praktisera lite Feng Shui här hemma.

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Åhhh så spännande bilderna du visar ser jättefina ut.

Jag har ej fått min tidning... Kommer säkert på måndag!

Trevlig helg
Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Den där katten känner jag utbrast jag när jag såg Bosse på Allt i Hemmet;) Kommer faktiskt ihåg första gången jag kommenterade hos dig även om det nu är ganska länge sen, och då var det just Bosse som fångat min blick där han låg ihopkurad på bild!

Jättefint reportage!

Kram Annica

Birgitta sa...

Nämen, det har jag inte sett, tidningen har legat på soffbordet ett par dagar. Nu måste den läsas:)

Jennyshemochharmoni sa...

Å vad jag längtar tills jag får se reportaget! Ska hänga på låset till affären till veckan ;) KRAM!

Philia sa...

Åh då ska jag löpa och köpa tidningen direkt när den kommer ut i affären. Bilderna du visar från reportaget är ju helt otroligt ljuva och vackra och du själv (och Bosse med för all del) ser fanatstisk ut!!! Grattis!!!!

Ha en skön Söndag kväll!

Kram P

Elin, Elinphoto.se sa...

Vilket fint reportage det var!
Jag har lusläst varje ord och synat varje bild. Hääääärligt!

Kram // Elin

n o r d i n g å r d e n sa...

Fantastiskt!!! Skrev den 1 feb om detta! Mari.

Sara/Little Miss Fix It sa...

Åh vad spännande! Tror det är dags för mig att slänga näsdukarna och pallra mig till Ica. Friskluft ska ju vara stärkande har jag hört. Hoppas du får en fin vecka, Kram!! (garanterat bacillfri via webben) ;-)

Proforma sa...

Nu har jag köpt tidningen och sett reportaget! Det vilar sådant lugn över bilderna på ditt hem, färgskalan är underbart! Jag har ju sett bilder på din blogg men det är ändå något visst med papperstidning ändå!
Kram Irene

a-k sa...

Har helt missat detta, men vilken hit för Allt i Hemmet att få göra ett reportage från ditt otroligt vackra hem!

Related Posts with Thumbnails