tisdag 19 januari 2010

Jag vann!

Jag vann hos http://www.driftig.nu/. Jag som aldrig vinner har nu vunnit första pris, en spaweekend!! Gud så roligt :)

Nu ska Anna och jag ha tjejkväll, först ska vi färga hennes hår sedan blir det god mat, vin och massa prat! Myyys! På tal om hår, själv har jag vågat klippa mig kort!! Det ni - vågat av en mes som jag :) Jag är supernöjd, och gud så roligt med en förändring. Håller nog med min frisör att många tjejer som är korthårig är mer kvinnliga. Man får liksom jobba lite mer... inte bara sätta upp håret i en tofs. Alltså betydligt roligare för en person som jag som älskar kvinnlighet, smycken och framförallt smink. Nytt år, ny frisyr och en nystart liksom :)

Kram
Jannice

18 kommentarer:

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Men vad roligt! Grattis till dig! Modig du är att klippadig kort, men kan tro att det blev riktigt snyggt! / H

Millygarden sa...

Grattis till vinsten!

Kram Marina

Anonym sa...

Grattis, och får vi se en bild på frisyren?

Petra sa...

Bild tack! På nya frisyren... =)

Christin sa...

Nytt år, nytt hår!
Men vi tror dig inte innan du lagt upp en bild ;-)

Och stort grattis till vinsten! Berätta vart och visa bilder så vi får drömma!

KRAM!

Lantliga drömmar sa...

Grattis ! Så mysigt med SPA. Nilla

Katarina sa...

Grattis! Härlig med SPA :)

Får vi se resultatet på frisyren?

Emelie Wååg sa...

Grattis! Vi ses kanske i Sthlm. Kram Emelie

FlorasFrue sa...

Gratulerer med prisen!! Og så gøy med kort hår - det er kjempefint syns jeg (selv om jeg ikke har våget det - enda :)
Kjersti

Proforma sa...

Vad roligt! Grattis till vinsten, en spa-weekend hade suttit fint!
Blir allt lite nyfiken på håret!
Kram Irene

Grodmamman sa...

Grattis till vinsten, härligt pris!:)
Nu vill vi se bildbevis också!;)
Kram

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Det ska bli riktigt kul att se :) Kan tänka mig att det e super snyggt!

Njut av er mysiga tjejkväll. Har själv laddat med glass oct so you think you can dance.

Hoppas formex e bra i år! Brukjar ju vara en massa att titta på

KRAM

Anonym sa...

Grattis vännen får man förlja med på spa?
Skratt!
Ha det så mysigt!
Kram Anna Inreder

Lisa Marklund sa...

:-) välkommen i klubben för korthåriga, kvinnliga tjejer :-))
Såg precis på driftig.nu att du vann, jag var också en av vinnarna men min vinst blev boken Beautiful Business och en anteckningsbok :-) tjoohoo, glad blev jag

Kramen Lisa

Anonym sa...

Hihi..ja jag fick tillslut som jag ville jag med! Kortkortikort!! :-)

Pia, Mölndal sa...

Spännande med ny frisyr. :-) Får vi se en bild kanske???

Kram

Therése sa...

Grattis både till vinst och ny frisyr! Visa bild! :-D

Jag håller med dig när det gäller kort hår - jag har haft riktigt kort hår i perioder (typ Marie Fredriksson) och jag har nog aldrig fått så många komplimanger och så mycket uppmärksamhet som då jag varit korthårig. Tycker det är otroligt kvinnligt och elegant med kort hår även om jag själv är långhårig för tillfället. :-)

Inspirera Mera sa...

Åh vad roligt, grattis till vinsten!!
Jag tycker som sagt att du blev riktigt fin i din nya frisyr. Kram Sandra

Related Posts with Thumbnails