torsdag 7 januari 2010

Vårens färg

Det var längesen jag körde lite färg-och stilrådgivning här på bloggen. Färgen nummer 1 i vår är hud och beige. Många tycker det är svårt att bära. Men hemligheten ligger i att hitta rätt nyans och repetera din egna hudton på plagget.
X
Exempelvis är du rödare i hyn bör också tonen på plagget ha en rödare ton. Några som är väldigt duktiga på det här är stylisterna i Holloywood. Ofta när det bärs hudfärgade klänningar på röda mattan blir det en succé.
X
Hudtonen är ursnyggt att blanda upp med brunt och jeans till vardags. Guld till gör det classy!
X
Kram
Jannice

3 kommentarer:

Blogg by Maliin Stoor sa...

Ja det är inte lätt det där det vill jag lova!

Fin bild!!!

Må gott


Maliin

Blomgrens sa...

Åhhhh vad jag vill gå kurs hos dig. En kort fråga, passar alla i guld. Jag har fått intrycket att man antinge är guld eller silver typ. Har jag fel?
Kram
Eva

Brunkullan sa...

Och min väninna spår att ljusgult är nästa stora färg:)
Och det kanske är så att det guldiga som varit, utvecklat sig till det beiga som kommer i vår, och nästa vår har det i sin tur övergått till gult?

Spännande är det i alla fall med att se vilka färger som blir poppis år efter år:)
Susanne

Related Posts with Thumbnails