söndag 31 januari 2010

Tips - personligt i hallen

En fondtapet gör sig bäst när allt runtomkring får vara lugnt och sparksmakat. Här är ett fint exempel på hur man med en livfull tapet kan skapa ett personlig hall.
DsC
Det är Mr Perswall som kommit med en helt ny kollektion - Urban nature - där man sammanför staden och naturen, och hyllar likheten mellan dessa till synes olika världar. Tapeternas motiv är allt ifrån graffiti, stadsmiljöer, träd och blommor i sprakande färger.
X
En hall tycker jag är en plats där man kan våga lite mer när det gäller färg och form. Detta då vi inte befinner oss långa stunder där och därför inte tröttnar lika lätt.
X
Kram
Jannice

6 kommentarer:

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Den där bilden är helt underbar! Det krispigt gröna känns fräscht och får mig att längta efter våren.

Jag länkar till dig i mitt inlägg idag.

Josefine sa...

Underbart med färg i hallen! Jag gillar verkligen den gröna mattan.
Själv har jag valt lila i hallen...
Tack för det inspirerande reportaget i Allt i Hemmet!
Josefine

Brunkullan sa...

Det är nog så jag får tänka. Kör på färg i hallen och var inte så rädd Susanne!! Japp. Så får det bli:)

Turkos it is! Kanske jag ska välja en än mer vågad än favoriten också? Oj..nu måste jag tapetknarka igen!;)

Susanne

Malin sa...

Det där hade jag mer än gärna haft i vårt eget hem. :-)

Fru Fly * Heidi sa...

Utrolig kul! Men jeg tror kanskje jeg hadde gått lei kjapt? Uansett en bra idè. Din blogg inspirerer så, med sin enkle, stilrene og forutseende smak - love it!♥ Klem Heidi

Jes/Vita villa vila sa...

Heeej Jannice,

Hoppas allt är bra med dig & att du haft en riktigt fin helg! Vilken härligt vårig & vild bild från en skön hall :)

Alltid lika uppfriskande att kika in på din ljuvliga sida vännen!

Kram Jes ♥

Related Posts with Thumbnails