onsdag 20 januari 2010

Formex

Imorgon startar Formex mässan. Jag ska till pressfrukosten redan imorgon bitti och jag lovar att ni ska få följa med under hela vistelsen. Först med det senaste - det är Simplicity det. ;)
X
Nu är jag allt glad att jag har en fin fin kamera i min mobil. Så gör er redo för dagar av Formex mässa. Här på min blogg kommer det ske uppdateringar vill jag lova.
X
Årets Formex heter Creative Flow. Ängslan och oro byts ut mot försiktig optimism. Det talas om paradigmskifte. Det är inte bara om krav på förändring utan också lust till förändring, som i sin tur skapar ett stort utrymme för kreativitet.
X
Stay tune.... för det är här ni får uppdateringarna från Formex först :)
X
Kram
Jannice
X
Pressbilder Formex, kollage Simplicity

5 kommentarer:

Tulipa sa...

Då håller jag koll här tills jag själv får komma dit på lördag!

Trevlig onsdag!

Mariette

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Jag hoppas vi ses under mässan! / H

Rosor och ruiner sa...

Perfekt - det tackar vi för!

Noamaja sa...

Ja det skall bli så roligt med Formex igen! Jag hoppas på något nytt, nytt, nytt! Missa inte Sussis smycken;-) http://sussisvarld.blogspot.com/ DE är helt nya och underbara! Ha det så roligt!

Kram,
A

Proforma sa...

Det blir kul eftersom jag själv inte åker dit! Jag ska sitta med näsan tryckt mot skärmen, jag vill se allt!!!
Kram Irene

Related Posts with Thumbnails