måndag 18 januari 2010

Prick i hallen

Då satt man på tåget på väg till Estocolmo.Tycker om att åka tåg. Man behöver liksom inte lyfta sig, utan blir forsslad från A till B utan att behöva släpa väska, parkera, åka flygbuss osv. Just det, Simplicity värnar om vår miljö - Hållbarhet är ju ett av mina kärnvärden i företaget. Ni ser, man sköter sig ;)
D
Jag bjuder er på en bild från vår hall. En rund cerise matta piggar upp i hallen här hemma. En vacker färg till den brungråa tapeten. Draperiet är sytt av brun fuskmocka.
X
Bakom döljer sig skor, stövlar, jackor och annat "blurr" som jag inte vill mötas av när jag kommer hem om dagarna.
X
Tjingeling nu tåget går ut i vida världen....
Jannice

4 kommentarer:

Lillian sa...

Om du nu har en del tid att slå ihjäl på tåget kan du passa på att gå in på min blogg och rösta på mina bilder i fototävlingen jag är med i! *fiskar ogenerat*

Katja sa...

snyggt med en prick! :)
har du hatthylla och sånt bakom draperiet alltså? :)

purple area sa...

Gillar din rosa matta! Vi ses i Stocolmo.

Hemma hos Razzel sa...

Snyggt, men snyggast var tapeten! Vad är det för tillverkare och modell?

Related Posts with Thumbnails