lördag 9 januari 2010

Stora bloggpriset

Först och främst vill jag hälsa de nya besökare jag fått i veckan välkomna. Bloggsiffrorna har varit "all time high" och i måndags kom det 250 nya läsare hit!! Roligt, och hjärtligt välkomna! Hoppas jag inspirerar er tillräckligt så ni hänger kvar på min blogg.
X
För det andra, så är det dags för året stora bloggpris. I år har aftonbladet beslutat sig för att lägga in en egen kategori för design och inredningsbloggare. Jag vill passa på att gratulera de duktiga tjejerna. Och har ni inte besökt deras bloggar - gör det bums! De nominerade är: Husligheter, Trendenser, Inredningsbloggen, Emmas designblogg och Inspirera Mera (där jag för övrigt gästbloggade för en tid sedan). Grattis tjejer, ni är alla värdiga vinnare.
X
Nej nu ska jag göra frukost på sängen till maken och mig.
X
Godmorgon på er!
Jannice

5 kommentarer:

Mycket saker - en bloppis sa...

Hmpf, någon måste tipsa aftonbladet om din blogg...
:-)
Kram!!
Christin

Proforma sa...

Så kul med fler besökare, det är välförtjänt!
Visst är alla värdiga vinnare och man hade kunnat lägga till många fler bloggar till den listan, det finnas så många bra bloggar inkl. din!
Ha en trevlig helg!
Kram Irene

Anna sa...

Vad kul med så många nya besökare!

Janne sa...

Så moro:)

Klem fra Janne

Inspirera Mera sa...

Tack vad gullig du är! Kan förövrigt avslöja att du var en av de inredningsbloggar som jag nominerade. Tycker du har en underbar blogg!
Kram Sandra

Related Posts with Thumbnails