tisdag 12 januari 2010

I mitt kontor

Läsfåtöljen i mitt arbetsrum används både av mig och mina kunder. På dagarna tar jag ofta en paus här och bläddrar i fina böcker. Vackra böcker är väl en lyx??
X
Fåtöljen heter Flen och kommer från Ikea. Den bruna kudden är från Svenskt tenn. Bokhyllan är platsbyggd, och finns på varje sida av fönstret.
X
Snart kommer en kund hit. Vi ska ha ett uppstartsmöte för ett nytt projekt. Efter det ska jag utbilda elever i färglära i Landskrona för att sedan avlsuta eftermiddagen med en inredningskonsultation i Malmö. En rolig dag med andra ord!
XX
Vi ses!
Jannice

5 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Låter verkligen jättekul!!
Vet du hur bra jobb du har?? :)

Själv ska man gå och hänga upp en maskin tvätt och röja upp i köket :S

Kram, A-C

Tulipa sa...

Ser ut som en behaglig plats att sitta och njuta av fina böcker eller diskutera inredning...

Trevlig dag!

Kram Mariette

millandante sa...

Vilken härlig jobbdag!! Du inspirerar!! (har jag sagt det förr..??)
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Jannice,

Å så snyggt!!! Älskar de kuddarna från Sv tenn!

Ha en underbar dag :)

Kram Jes

Anci sa...

Grattis på namnsdagen i efterskott ! Namnsdagar är värda att firas, tycker jag.
Vad mysigt det ser ut med fåtöljen och alla böcker ! Där skulle jag gärna sitta.

Kram
Anci

Related Posts with Thumbnails