tisdag 12 januari 2010

I mitt kontor

Läsfåtöljen i mitt arbetsrum används både av mig och mina kunder. På dagarna tar jag ofta en paus här och bläddrar i fina böcker. Vackra böcker är väl en lyx??
X
Fåtöljen heter Flen och kommer från Ikea. Den bruna kudden är från Svenskt tenn. Bokhyllan är platsbyggd, och finns på varje sida av fönstret.
X
Snart kommer en kund hit. Vi ska ha ett uppstartsmöte för ett nytt projekt. Efter det ska jag utbilda elever i färglära i Landskrona för att sedan avlsuta eftermiddagen med en inredningskonsultation i Malmö. En rolig dag med andra ord!
XX
Vi ses!
Jannice

5 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Låter verkligen jättekul!!
Vet du hur bra jobb du har?? :)

Själv ska man gå och hänga upp en maskin tvätt och röja upp i köket :S

Kram, A-C

Tulipa sa...

Ser ut som en behaglig plats att sitta och njuta av fina böcker eller diskutera inredning...

Trevlig dag!

Kram Mariette

milla-andante sa...

Vilken härlig jobbdag!! Du inspirerar!! (har jag sagt det förr..??)
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Jannice,

Å så snyggt!!! Älskar de kuddarna från Sv tenn!

Ha en underbar dag :)

Kram Jes

Anci sa...

Grattis på namnsdagen i efterskott ! Namnsdagar är värda att firas, tycker jag.
Vad mysigt det ser ut med fåtöljen och alla böcker ! Där skulle jag gärna sitta.

Kram
Anci

Related Posts with Thumbnails