söndag 10 januari 2010

Pressvisning Orrefors Kosta Boda

På måndag den 18 januari bär det iväg till Stockholm. Jag har fått inbjudan till pressvisningen för Orrefors och Kosta Boda. Kanske man äntligen kan gå nu när man kommer befinna sig i huvudstaden.
X
Åsa Jungnelius presenterar sin dekadenta serie Sugar Dandy för Kosta Boda. Och Ingegerd Råman visar bland annat sin nya serie Bon Bon.
X
Självklart bjuder jag er på en förhandstitt av produkterna. Två ytterligheter när det gäller glaskonst. En klassisk och en härligt crazy (den sistnämnda hade passat så bra hemma hos mina föräldrar).
X
Kram
Jannice

1 kommentar:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej rara Jannice,

Tack för förhandstitten :) Härligt med nyheter!

Hoppas allt är bra - önskar dig en strålande vecka!

Alltid lika mysigt att kika in här hos dig - men det har jag väl sagt till leda snart? ;) Men jag tycker det!

Kram Jes ♥

Related Posts with Thumbnails