söndag 3 januari 2010

Softa

Här ligger jag i soffan och gör inte många knop. Vi har avklarat massa filmer, den senaste Orscarsbelönade "The Reader". Fantastiskt bra, se den! Och nu ligger jag och läser bok, medan maken är ute och springer!!
X
Pläden är från HM Home, tunt linne, men makalös varm. Förresten ni har väl sett att nya vårkatalogen för HM Home kommit ut. Blev ganska så besviken måste jag säga. Hade väntat mig mer! Mina favorit tofflor är även dem från HM. Söta va!?
X
Kallt så in i vassen är det ute men solen skiner på en klarblå himmel. Får se om jag sticker ut näsan. Men först ska jag läsa ut min bok medan brasan sprakar.
X
Tjingeling på er!
Jannice

8 kommentarer:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Såå söta o glamouriga tofflor!!

Kram jeanette

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Vad glad man blir av din TOFFLOR! Helt underbara. Låter härligt med massa mys. Det e verkligen kallt!

Nu har jag duka fram fika och väntar på en av mina "bästisar" som kommer från din fina by. Vi ska mysa och leka med barnen.

Är lite sugen på att ta bort Julen så i förmiddags var jag på Enkla ting (ormastorp) och shoppade lite växter o korgar.

Kram på dig, fortsätt mys

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Snygga tofflor!Jag håller med dig om H&M, det blev en besvikelse, men hoppas på mer till sommaren! Ha en skön söndag! /H

Smultron på ett strå sa...

Å vad mysigt det ser ut... Tofflorna är supersöta! Jag sitter och bloggar lite vid köksbordet med bara levande ljus som ljuskälla. Också mysigt på sätt och vis. Ha en fortsatt skön söndagskväll! Kram Maria

Anonym sa...

Så söta tofflor! Ha det gott under pläden med boken...;-)Kram på dig vännen!

Blogg by Maliin Stoor sa...

Underbar bild!

Gott Nytt

Maliin

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vilken härlig söndagssysselsättning! Jag hade tänkt mig mycket bokläsning under julledigheten, men det har blivit stort "rensa-i-källaren-projekt" istället. Men det känns bra efteråt - måste ha med feng shui att göra, eller???

millandante sa...

Det där livet är gott att leva..!
Här hemma står ett par likadana tofflor fast i turkost!:) de är så himla söta!!
Kram

Related Posts with Thumbnails