torsdag 28 januari 2010

HM Home Live

När jag var i Stockholm passade jag naturligtvis på att gå in på HM Home. Gud så rolig idé!! Man tar en bricka när man kommer in. Går runt och insuper showrummet, känner på handdukar, tyger, kuddar m.m. Vid varje produkt finns en magnet med bild och information om produkten, som du tar och sätter på din bricka. När du handlat klart lämnar du fram brickan, och butiksbiträdet hämtar dina varor. Så roligt!!! Ahh.. tänk vad man kan gå igång på lite annorlunda shopping.
X
De här kökshanddukarna fick följa med hem. Visst skvallrar den om våren och förgyller köket! Iittala skålen fick maken av en leverantör i julklapp. Fin, och så trendig... för ingen har väl lyckats undgå att turkost är 2010 års färg.
X
Kram
Jannice

6 kommentarer:

Kristina - Kix koll sa...

Ja det var verkligen ett annorlunda shoppingsätt. Kul idé som sagt.

Karin A sa...

Det låter kul! Gillar handdukarna mycket. :) Läckra!

Kram Karin

Anna Inreder sa...

De skall jag besöka när jag komer till Stockholm!
Börjar känna mig lite risigoch ont i helsen.....Hör av mig hur jag gör i dag!
Vill Så gäääärna!
Kram
Anna

Malin sa...

Underbara kombo. Gillar den lagom romantiska handduken och jag ser att även maken verkar ha varit snäll 2009. ;-)

Photo by Maria sa...

Turkost är så snyggt..
Kul idé med shoppingen..

Kram Mia

Anna sa...

Ljuvlig bild!

Related Posts with Thumbnails